torstai 5. maaliskuuta 2015

Jotain loman tapaista on tullut vietettyä

Huh. Minulla oli elämä ennen kuin minua kehoitettiin menemään yliopistoon. Se, että opiskelijat valvoo myöhään, kämppä on sotkuinen ja syödään pikaruokaa ei johdu siitä, että eletään villiä opiskelijaelämää ja nautitaan elämän parhaasta ajasta. Se johtuu siitä, että opinnot vie aikaa. Olen viettänut ihan kiitettävästi vaapaa-aikaani opiston tiloissa. Opiskelujen alussa ihmettelin, että miksi kukaan hankkisi avaimet että pääsee viikonloppuna tekemään juttuja. No en ihmettele enää. En olisi aiemmin uskonut viettäväni iltaa katsellen illustrator ohjeita youtubesta.


Nyt ajattelin laittaa kuvia siitä, että minulla oli/on jonkinlainen loma. Miehekkeeni tuli viikoksi luokseni Kuopiosta. Hän toi myös maidonvaahdottimen. Olen sitä mieltä, että kyseessä on varsin nerokas keksintö. Kahvia on siis tullut juotua enemmän kuin tarpeeksi.


 Kävimme myös kävelyillä ja sain neulottua oranssin tuubihuivin jota kuvassa olen ulkoiluttamassa. Käytiin myös syömässä ja kahvilla. Kirpputorilta löysin ihanan laukun.



 Iltaisin herkuteltiin samalla, kun katsottiin Indiana Jonesit ja Breaking badit (jonkun olisi pitänyt varoittaa breaking badin lopusta. Olisin jättänyt viimeisen tuotantokauden katsomatta ja kuvitellut, että kaikki loppui hyvin. Onneksi löysin vaihtoehtoisen lopun ja elän sen mukaan, että kaikki oli vain veljemme on nero-sarjan isän unta)


PIMA:n  tunneilta minulle oli jäänyt pari paperia, jolla olin pyyhkinyt ylimääräistä maalia pois varsinaisista töistäni. Piirtelin niihin samalla, kun elokuvat ja sarjat pyörivät. Vektorigrafiikalta en välttynyt siltikkään.Piirtelin myös huoneita Illustratorilla, joka ei toimi minun koneellani kunnolla.



Ja nyt menen keittämään kahvit ja avaan illustratorin. Ehkä katson samalla Breaking badin extroja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti