perjantai 15. helmikuuta 2013

How did I look

Rastat sai miettimään, että miltä sitä on tullut näytettyä ajan saatossa. Minulla ei ole omalla tietokoneella kuvia kuin neljän vuoden takaa ja olinkin innoissani kun löysin bloggerin kätköistä kuvia vanhasta blogista. Toisaalta tuli myös huono omatunto siitäkin, että en ole saanut valokuvattua huvikseni ns. taidekuvia blogiin laitettavaksi. Mutta tässä muutama kuva siitä että miltä olen näyttänyt viimeisen viiden vuoden aikana. Ja pitihän sinne joukkoon livauttaa kuva Wanhojentanssien aamusta. Kuvat eivät ole aikajärjestyksessä.







 Lopuksi tietysti kuva siitä, että miltä näytän nyt:







2 kommenttia:

  1. Hei!
    Olen jo pidempään lukenut ihanaa blogiasi ja ihastun siihen aina uudelleen. Kuvasi ovat kauniita. Tekstiäsi on helppo lukea ja se on aitoa. Saat käsityökipinän syttymään minussa aina uudelleen.
    Olet upea! Jatka samalla mallilla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei!
      Piristit aamuni mukavalla kommentillasi. Mukava huomata, että blogiani luetaan. Itsestäni kun on tuntunut, että olen tehnyt käsitöitä nyt melko vähän ja olen miettinyt, että lukeeko tätä kukaan. :)

      Poista